" استمرار همکاران نقش اول کیفیت در خدمت رسانی به هموطنان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان "

  • event 98/11/01
  • person دفتر روابط عمومی شرکت نقش اول کیفیت
با توجه به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، همکاران نقش اول کیفیت همچنان با حضور میدانی در مناطق سیل زده مشغول به رفع مشکلات و پایداری شبکه موبایل اپراتور اول ایران(همراه اول) می باشند.

این گزارش حاکی است، خدمات فنی صورت گرفته همکاران شرکت نقش اول کیفیت در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ، همچون برنامه ریزی، تجهیز و توجیه نفرات، اعزام تيمهاي فنی و کاری متشکل از کارشناسان و پیمانکاران، تامین و ارسال تجهیزات مورد نیاز شامل : دیزل ژنراتور ، ماژول و رکتی فایر و باطری، ارسال تجهیزات لینک های ماهواره ای، کمک به فیبرکشی و رفع قطعی فیبرهای بین استانی در مناطق دوره افتاده استان سیستان و بلوچستان، نصب لینک های جایگزین یا پشتیبان در چندین سایت موجود، اصلاح مشکلات پاوری(برقی)سایت ها و تعویض یونیت های خراب شده، نصب رکتی فایرهای ثابت و باطری های بیش از ۲۰ سایت تعیین شده و... ،همچنان استمرار داشته و تا رفع کامل مشکلات شبکه ادامه خواهد داشت.

 

ذکر این نکته ضروري است که پس از وقوع سیل تعداد قطعی سایت های موجود در مناطق آسیب دیده بيش از سيصد ايستگاه گزارش شده و نکته مهمتر اینکه با فعالیت و تلاش های شبانه روزی همکاران دلسوز و باور قلبی به تخصص و توانمندیشان پس از گذشت چند روز به كمتر از هفت سایت کاهش پیدا کرده که به نوعی نشان از همت والای آنها جهت انجام ماموریت و وظایف محوله شان، ایفای مسئولیت اجتماعی و تسهیل ارتباطات مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان محسوب می شود.