اهداء تندیس زرین اجلاس رضایتمندی مشتری به شرکت نقش اول کیفیت

  • event 0/03/30
  • person روابط عمومی شرکت نقش اول کیفیت
پس از ارزیابی های کارگروه های کمیته علمی اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری ، شرکت نقش اول کیفیت موفق به دریافت لوح‌تندیس زرین این اجلاس و قدردانی از آن به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نقش اول کیفیت، اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که در این دوره با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برگزار شد، عملکرد و اقدامات صورت گرفته شرکت نقش اول کیفیت با سرفصل های جلب رضایت مشتریان را مورد بررسی قرار داده و این شرکت را پس از ارزیابی علمی خود ، شایسته‌ی دریافت تندیس زرین این اجلاس در بخش تلگام و صنعت مخابرات دانسته است.

در این اجلاس که میزبانی آن را مرکز همایش های بین المللی رایزن به عهده داشت، دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهوری، دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیتۀ اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، دکتر فاطمه پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره‌وری و جمعی از مدیران شرکت های دولتی و خصوصی حضور داشتند و درخصوص اهمیت و جایگاه مشتریان و تاثیر میزان رضایت آنها از محصولات، خدمات و سرویس های شرکت ها و نهادهای مختلف، سخنرانی نمودند.  
                                                                                                                                                                
اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با اهدای لوح تقدیر به شرکت های برتر حاضر این حوزه و قدردانی از آنها به پایان رسید.

شایان ذکر است، شرکت نقش اول کیفیت پس از برنامه ریزی و تلاش برای پیاده سازی فرهنگ مشتری مداری در بدنه‌ی خود ، موفق به دریافت این تندیس و تقدیرنامه شده است.

روابط عمومی شرکت دریافت این تندیس را که نشان از تمرکز و توجه به اعتلای فرهنگ مشتری مداری می باشد را به همه کارکنان و مدیران سختکوش شرکت نقش اول کیفیت تبریک عرض می نماید.