شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به عنوان اپراتور پیشرو ارائه دهنده خدمات مخابراتی و اینترنتی بر بستر شبکه سراسری تلفن همراه در کشور و منطقه در راستای تحقق اهداف و استراتژی های تبیین شده خود، از سال 1390 تصمیم به ایجاد بستری مناسب جهت اجرای پروژه های مخابراتی با حداکثر کیفیت، هزینه ها و ریسکهای به مراتب کمتر نسبت به پروژه های مشابه گذشته نموده است. به همین منظور شرکت نقش اول کیفیت اقدام به همکاری با همراه اول به عنوان بزرگترین و اصلی ترین شریک تجاری خود نموده است. نکات برجسته خدمات نقش اول کیفیت به شرح ذیل می باشد:

  • تضمین کیفیت ارائه خدمات به بیش از 25 میلیون مشترکین همراه اول 2G و 3G و LTE
  • مدیریت بیش از 62% ترافیک روزانه مکالمه شبکه همراه اول
  • مدیریت بیش از 53% ترافیک روزانه دیتا شبکه همراه اول
  • مدیریت بیش از 20000 سامانه شبکه موبایل در تهران، مرکز، شمال و شرق و غرب کشور
  • مدیریت بیش از 3500 تیکت شکایت مشترکین به صورت هفتگی
  • مدیریت حدود 50 پروژه بصورت همزمان